Opstroopsessie: Versterk je merk

Wat doet Voor Goed?

Rotterdam is populair en floreert, maar is ook een stad met veel armoede en hardnekkige werkloosheid. Wij zijn ervan overtuigd dat meer sociaal ondernemerschap hier een antwoord op is. Daarom werken we aan projecten die het sociaal ondernemen in onze stad verder aanjagen.

Meer over Voor Goed

Gepubliceerd op 07 november 2022

𝗒𝗻𝗱𝗲𝗿𝗻𝗲𝗺𝗲𝗿, 𝗸𝗼𝗺 𝗷𝗢𝗷 𝗷𝗲 π—Ίπ—Όπ˜‚π˜„π—²π—» π—Όπ—½π˜€π˜π—Ώπ—Όπ—½π—²π—»?
De tweede editie van de Opstroopsessies op woensdag 16 november wordt verzorgd door Marijke Tadema van duurzamemerkstrategie.nl. We gaan dan ook aan de slag met het versterken van jouw merk.

In deze sessie duiken we verder in het onderscheidend vermogen van jouw onderneming en jouw unieke positionering.
Hoe wil je dat jouw onderneming bekend staat?
Hoe wil je dat klanten over jou denken?
Waarin ben jij anders dan de concurrent?
En bovenal, hoe zorgt dit voor verbondenheid en groei?
In andere woorden, tijd om je mouwen op te stropen en jouw merk te versterken! 

Opstroopsessie Marijke Tadema november

Duurzame merkstrategie helpt organisaties in de transitie naar de nieuwe economie middels een duurzame merkstrategie. Hiervoor werken ze met de methode van Brand the Change, een methode die speciaal ontwikkeld is om vanuit de kern en het DNA verandering te brengen en een sterk merk te bouwen met positieve impact en een positieve reputatie. 

Marijke Tadema heeft een achtergrond in merk- en marketingstrategie. Haar businesspartner Femke heeft een achtergrond in merk-en conceptonwikkeling. Samen vullen ze elkaar naadloos aan bij het helpen van organisaties om de transitie naar de nieuwe economie te maken. Dit draagt bij aan de verduurzaming van het bedrijf en de maatschappij.

Zien we je daar? πŸ‘€
πŸ“… woensdag 16 november
πŸ•’ 15:00 – 17:00
πŸ“Mono Rotterdam

Het event is gratis, meld je hier aan.